Tactica revoluționară de marketing

Categorie :
Newsletter
Autor :

Știu că ți-ar surâde această scurtătură. Poate că te-a captat titlul newsletterului de astăzi, dar o să fii dezamăgit. Unad dintre cele mai bune tactici de marketing pe care le cunosc sunt cifrele. Poate că ai senzația că marketingul este despre reclame, fotografii sau rells. Te înșeli. Acestea sunt doar vârfuri de iceberg pe care cea mai mare parte a antreprenorilor le confundă.De ce marketing = cifre?

1. Măsori succesulCifrele sunt "limbajul" prin care măsori eficiența campaniilor tale de marketing. Fie că te referi la numărul de clicuri, conversii, rata de deschidere a email-urilor sau vânzări, cifrele sunt acea imagine clară asupra performanței tale. Nu pozele.
2. Optimizezi campaniaAnalizezi datele, abia apoi identifici ce funcționează. Fără cifre, ești în plop. Dacă o anumită fotografie pe care o consideri virală, sau un clip la care te-ai spetit 3 zile, nu dau randament, vei aloca bugetul pentru altceva. Practic, tot cifrele sunt ghidul. 3. Iei decizii pe baza datelor Pe bază de intuiție este imposibil să aloci resursele corect. Vei face un terci. Cifrele sunt busola.Ca atare, nu te mai alinta că marketingul este despre imagine, ci asumă-ți că-i despre cifre și iar cifre. Învață-te cu această concluzie.Cu drag, Ș. Mandachi
Ștefan MandachiFondator Bizz Acceleratoreu@stefanmandachi.ro