Declarația de misiune într-o companie e mai importantă pentru angajați decât pentru clienți.Misiunea oferă un scop clar și unificat pentru întreaga companie. Ea devine busola care ghidează deciziile, acțiunile și strategiile la toate nivelurile organizației. Angajații (exact ceea ce-ți spuneam) știu exact către ce tind și se pot alinia în jurul unui obiectiv comun.ÎNTREBĂRI PRIN CARE CLARIFICI
MISIUNEA UNEI COMPANII:
1. CE faci? (nu este nevoie de o descriere lungă).2. CUM anume faci? (răspuns necesar pentru motivarea angajaților dar și pentru publicul țintă).3. DE CE faci? (care este pasiunea din spate? Ce te motivează?).4. PENTRU CINE o faci? (care este publicul țintă?).5. CE BENEFICII aduci clienților tăi? (care este valoarea finală pe care o oferi?).
La final trebuie să rezulte o declarație succintă, clară și concisă, nu foarte pompoasă. Declarația de misiune nu este un slogan, ci un element fundamental al organizației.Cu drag, Ș. Mandachi
Ștefan MandachiFondator Bizz Acceleratoreu@stefanmandachi.ro
Cum se demontează minciunile